nedeľa 13. augusta 2017

Letné nákupy v drogérii a na internete :)

Ahoj :)

Vítam ťa na mojom blogu. Za prvý prázdninový mesiac som si nakúpila a objednávala množstvo kozmetiky, ktorú by som ti chcela predstaviť. Poviem ti niečo o konkrétnych výrobkoch, o tom ako som spokojná s kvalitou, aká bola cena a kde som si to kúpila alebo objednala.


Drogéria

MAKEUP REVOLUTION, Iconic 2

Cena v zľave : 4.30€

Túto paletku od MAKEUP REVOLUTION, som si kúpila v Česku, v Rossmanovi. Stála neuveriteľných 113,-Kč, čo je 4.30€. 
Mali tam akcie na produkty od tejto značky a ja, keďže nikdy neodolám akciám a nikdy nemám dosť paletiek, som ju hneď kúpila. Je to paletka ICONIC 2. Poďme sa pozrieť na kvalitu. 
Tiene majú krásny pevný obal, ktorý sa asi len tak nerozbije. Je dosť challeng otvoriť tieto tiene jednou rukou ale chce to cvik :)  Sú krásne pigmentované, hlavné tiene so shimmerom, tie matné trošku prášia pri naberaní na štetec ale inak sú super. Keď máš rada NUDE líčenie táto paletka je rozhodne pre teba :) 
Určite odporúčam.

Počet hviezdičiek: 9/10 









MAKEUP REVOLUTION, Lipstick NUDE



Cena : 3,99€
Pokračujeme pri značke MAKEUP REVOLUTION, týmto nude rúžom s Rossmana, ktorého názov je tiež NUDE. Tento rúž je skôr pre blondíny, pretože je skoro taký svetlý ako pery.
Je takisto v pevnom obale, so zlatým názvom značky. Pri nanášaní sa rozotiera pekne, no jedna vrstva nestačí. Po čase sa dosť usádzal do rýh na perách. Nepovedala by som že má matný efekt, no nieje ani lesklý. 

Počet hviezdičiek: 4/10











CATRICE HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION 24h

Tak a toto je NAJLEPŠÍ makeup aký som kedy mala. 

Cena: 7,69€
Kto ho ešte nemá, nech uteká do drogérie a hneď si ho kúpi. Ja mám odtieň 020 ROSE BEIGE ktorí je na opálenie v lete je trošku svetlý ale dá sa použiť aj tak. Je to tekutý make-up s kvapkátkom, ktorí kráááásne vonia. Je ale veľmi zaujímavé, že nato aký je ľahký a na pleti ho vôbec necítiť, veľmi pekne kryje. Je to make-up vhodný pre zmiešanú až mastnú pleť pretože zanecháva matný finish. 
Pri nanášaní treba dávať pozor nato, aby ti nekvapol na tričko, čo sa mne už veľa krát podarilo. Mne sa lepšie rozotiera so štetcom ako s beauty blenderom.
Za mňa to je jednička na trhu s makeupmi.

Počet hviezdičiek : 10/10


                                                                                            









ESSENCE GEL MASCARA 

Cena : 2,99

Toto je môj prvý gél na obočie,no spokojná s ním nie som. Gél som si dala večer o 18:00, prišla som domov o 22:00 zobrala som obyčajný suchý odličovací tampón, obočie si pretrela a všetko zišlo dole. Super vec na pár hodín, no určite nie na líčenie na celý deň.

Počet hviezdičiek: 5/10











Aliexpress

Z Aliexpressu objednávam pomerne často. Nikdy sa mi nestalo aby mi nejaká vec neprišla, pár krát sa stalo že prišlo niečo zlomené alebo poškodené no s vrátením peňazí alebo zaslaním nového tovaru nebol nikdy problém. Kozmetika z Ali? Veľmi diskutované. Ja som zástancom toho, že kto nevyskúša nevie. Objednávala som si už pár vecí, či už očné tiene alebo produkty na pery alebo obočie,no nikdy som sa z ničoho nemala nejaké vyrážky alebo alergickú reakciu. Veci ako make-up a korektory by som asi neobjednávala. 



          LIYADA, Liquid Matte, KOKO 

Cena: 1.66€
  • výborne sa nanáša
  • má super konzistenciu
  • pekne pigmentovaný
  • trocha lepí pery
  • krásne vonia
  • je vodeodolný
Počet hviezdičiek: 8/10










     DUX LINGERIE, Liquid Matte, 14

Cena: 1.14€
  • výborne sa nanáša
  • má super konzistenciu
  • nelepí pery
  • krásne vonia
  • je vodeodolný
Počet hviezdičiek: 10/10










      IMAGIC Lipstick MATT, 20
Cena : 1.31€

  • lepí pery
  • vysušuje pery
  • má dobrú výdrž
  • drolí sa
  • dobre pigmentovaný
  • pekne vonia
Počet hviezdičiek: 5/10









    Lícenka, B06 CHARISMA



Cena: 0.97€
  • je skvelá
  • má super pigmentáciu
  • nerobí fľaky
  • praktické balenie
Počet hviezdičiek: 10/10













Štetce, Rose Gold


Nie som zástancom drahých štetcov, preto používam tie z Ali. Mám veľa štetcov, no tieto sú najlepšie.
Cena: 4.94€

  • majú krásny dizajn
  • nevypadávajú štetinky
  • sú plastové preto nie sú pevné
  • dobre sa s nimi pracuje
Počet hviezdičiek: 9/10
               












Ďakujem Ti že si si prečítala tento článok.
Toto je môj názor, na dané produkty.
Ak som ťa inšpirovala a ty si si niektorú z týchto produktov kúpila určite mi to napíš dole do komentára. 









3 komentáre:

  1. Z týchto produktov mám vyskúšaný len make-up od Catrice, ale súhlasím s tvojim názorom. Je to snáď to najlepšie, čo momentálne drogérie ponúkajú. Vlastne ak mám pravdu povedať, ani som nedúfala, že sa do drogérky niekedy dostane make-up s tak úžasným krytím a výdržou. U mňa dá bez problému celý deň a zakryje všetko aj bez korektora. Za toto by mali dať Catrice nobelovú cenu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa to je jednoznačne najlepší makeup :) a celkovo mám rada makeupy od značky Catrice. Aj ten ALL MATT je super :)

      Odstrániť